תזונה – שייק פרי בהריון ולאחר הלידה

שייק פרי להריון ולאחר הלידה

שייק פרי בהריון ולאחר הלידה – גם פינוק וגם פצצת ויטמינים ובוסט אנרגטי

לפני לידה יש המון מה לעשות – למי יש זמן להשקיע בארוחת בוקר… אחרי לידה – יש המון מה לעשות, אבל קצת פחות כוח לעשות את זה… פה שייק פרי בהריון ולאחר הלידה יכול לעשות הבדל אדיר!

למרות העייפות הרבה, הקפידי לא לדלג על ארוחת הבוקר.
שייק ירוק מירקות ופירות שנמצאים במקרר ו"נזרקים" לבלנדר –
כמו עלים ירוקים, תפוח, מלפפון ותמר (אפשר תמיד לזרום עם פירות וירקות העונה).
שייק כזה יהווה סיפתח מצוין ליום שלך, עשיר מאוד בסיבים תזונתיים שמקלים על העיכול ושומרים על תחושת שובע לאורך זמן,
וויטמינים ומינרלים (וזה גם טעים!)

[vcex_divider style="solid" icon_color="#000000" icon_size="14px" margin_top="20px" margin_bottom="20px"]

icon-hרוני לוין, הרבליסטית קלינית, מומחית בטיפול בתזונה וצמחי מרפא.
מלמדת ומנחת סדנאות בנושאי רפואה משלימה.

icon-f050-6655647

icons-e.roniherbalist@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.