טיפ ייעוץ שינה – שנת לילה והנקה, 3 צעדים ללילות שקטים יותר

ייעוץ שינה - שנת לילה והנקה

הקטנים שלכם (מגיל 5 חודשים) מתעוררים כל שעה וחצי- שעתיים בלילה וחוזרים לישון רק.. אבל רק עם הנקה?
הייתם רוצים לשנות את המצב?

בהנחה שאין מניעה רפואית, הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם להתקדם ולעשות את השינוי בדרך ללילות שקטים יותר: 

1. צפו להתנגדות והחליטו להיות עקביים ונחושים בדרך החדשה! קחו נשימה עמוקה, קבלו חיבוק וצאו לדרך.

2. קבעו מרווח מינימלי בין ההנקות- למשל 3 שעות. בין לבין החזירו לישון בלי הנקה ועם מגע (ליטוף/טפיחה) במיטה. בהמשך תוכלו לרווח עוד.

3. הפסיקי את ההנקה בזמן- לפני שהילד/ה נרדם עליך והחזירי למיטה ער. המשיכי את ההרדמה במיטה עם מגע והרגיעי על הידיים אם יש צורך.

בהצלחה!!

[vcex_divider style="solid" icon_color="#000000" icon_size="14px" margin_top="20px" margin_bottom="20px"]
icon-h רותי תבוררותי תבור – יועצת שינה בשיטת 'לילה טוב'.

icon-awww.go2sleep.co.il

icons-e.ruthie.sleep@gmail.com

icon-f052-8674946

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.