skip to Main Content

ריכזנו עבורך את השאלות והתשובות הנפוצות ביותר אשר נשים שואלות אותנו בקשר להזמנה באתר.
אם יש לך שאלה נוספת את מוזמנת בשמחה לפנות אל:
Sales@tutys.co.il
0524-313981
או בצ’ט

היכן תותיז נמצאת?

תותיז נמצאת במושב בית חנניה, סמוך לבנימינה, קיסריה וזכרון יעקב.
ניתן להגיע אלינו בתאום מראש לפגישת התאמה אישית הכוללת גם הסברים לבחירת חזייה נכונה אשר ילוו אותך לחיים.
בנוסף ישנם ימים מרוכזים של פגישות התאמה אישיות במקומות נבחרים ברחבי הארץ. בכדי להתעדכן באפשרויות הקרובות מומלץ להתעדכן בלוח האירועים
כמו כן, ניתן למצוא חלק מן הדגמים והמידות של קולקציית תותיז בבוטיק ‘תחושת בטן’ בתל אביב ובהוד השרון באופן קבוע כמו גם ב’הנקה טובה’ בירושלים.

החלפה/החזרה

האם ניתן להחליף/להחזיר מוצר?

בוודאי שניתן, אנחנו כאן בשבילך לפני ואחרי הקניה.
בהתאם לתנאים ולתקנות הקבועות בחוק ניתן להחליף ולהחזיר מוצרים למעט תחתונים ומחטבים.
לאחר קבלת המוצר ובדיקתו מומלץ ליצור קשר עם שרות לקוחות תותיז ולעדכן אותנו בצורך שלך, אנחנו כאן בכדי לעזור ולהגיע לפתרון הטוב ביותר עבורך, אם יש צורך בהחלפת מידה/דגם או החזרה והחזר כספי – אנחנו כאן בשבילך.
לפרטים המלאים תקנון תותיז

הזמנה

איך אדע איזו מידה אני צריכה?

מומלץ להעזר בהוראות המדידה ועם התוצאות לגשת למחשבון המידות. תכננו את המחשבון במחשבה עליך – כדי שיהייה קל לקבל מידת חזייה כותונת או תחתון מדוייקת.
התייעצי איתנו 🙂 בשביל זה אנחנו כאן!
צרי איתנו קשר ונשמח לעזור, את מוזמנת גם להזמין שיחת ייעוץ אישית
נתחשב בתוצאות המדידה, בשלב (הריון/הנקה/רגיל), במידת החזייה אותה את לובשת היום ובדרך בה היא מונחת עליך
במילים אחרות – נשאל את השאלות הנכונות כדי להתאים לך בדיוק את המידה והדגם הנכונים לך.

איך אני מבצעת הזמנה באתר?

זה ממש פשוט,
– את בוחרת את הפריטים שאת רוצה- מסמנת אותם ומוסיפה לסל הקניות.
– בסל הקניות את ממלאה את פרטייך (כתובת, טלפון) ובוחרת בשיטת התשלום המועדפת עליך.
– מהרגע שהזמנת- אנחנו נטפל בהכל!
נציגה מתותיז תצור איתך קשר טלפוני לוודא את פרטי ההזמנה.
החבילה תצא אליך לכתובת שציינת בהזמנה בתוך 1-3 ימי עסקים, המשלוח יגיע בהתאם לשיטת השילוח שבחרת.

נשמח לעזור – כתבי לנו או התקשרי לשרות הלקוחות ונשמח לעזור לך.

.

האם ניתן להזמין טלפונית?

בוודאי, ניתן להתקשר לביצוע הזמנה ולקבלת ייעוץ או לבצע הזמנה מכוונת ולמסור טלפונית פרטי אשראי. מספרינו:  052-4313981. מומלץ למלא טופס הזמנה באתר ולבחור באפשרות תשלום טלפוני ונציגה שלנו תחזור אלייך במהרה.

האם ניתן להגיע לתותיז?

כן, את מוזמנת לקבוע פגישת מדידה ולהגיע אל תותיז במושב בית חנניה.
אנחנו נמצאות סמוך לקיסריה – זכרון יעקב ובנימינה, על כביש 4 צמוד לכביש החוף.

תשלום

האם התשלום מאובטח?

כן, ישנן מספר אפשרויות תשלום באתר תותיז וכולן מאובטחות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.
תשלום מכוון באמצעות כרטיס אשראי או MasterPass.
תשלום טלפוני באשראי
תשלום ב- PayPal
תשלום בהעברה בנקאית
את מוזמנת לקרוא עוד בנושא בקניה בטוחה

משלוח

אפשרויות ותעריפי משלוח

תותיז עושה הכל לספק את הזמנתכן במהירות האפשרית. לבחירתן 3 דרכים לקבלת ההזמנה.
בעת ביצוע ההזמנה בדף פרטי לקוח יש לבחור את אופן קבלת המשלוח הרצוי.

א. איסוף עצמי: ניתן לאסוף את ההזמנה מתותיז בית חנניה בחינם – בתיאום מראש. במקרה ואת שולחת מישהו אחר לאסוף את המוצר בשבילך, נא צייני את שמו המלא בהערות.
ב. שליח עד הבית:
הזמנות שיאושרו ישלחו עד שלושה ימי עסקים מיום האישור, ע”י שליח עד הבית.
לידיעתכן ישנם איזורים מרוחקים בהם האספקה ע”י שליח תהיה תוך 3-5 ימי עסקים וישובים מרכזיים בהם ההספקה היא תוך 24 שעות בלבד. ניתן להתעדכן אצל שירות הלקוחות. כמו כן ישנם שירות השליחים אינו עובד מעבר לתחומי הקו הירוק.
זמני אספקה ע”י שליח עד הבית תקפים לרוב המוצרים בתותיז.
עלות משלוח עם שליח עד הבית 35.6 ש”ח או חינם ברכישה מעל 280 ש”ח.

ג. דואר רשום:
משלוח בדואר רשום לוקח עד 11 ימי עסקים ומגיע לכל הישובים בארץ.
עלות שילוח בדואר רשום 15 ש”ח או חינם ברכישה מעל 280 ש”ח.
אנחנו נשלח אליך את מספר המעקב לדוא”ל.
לך נשאר רק לדאוג לאיסוף החבילה מסניף הדואר הקרוב ברגע שתקבלי הודעת הזמנה לאיסוף.
* משלוח בדואר רשום עבור חבילות עד 2 ק”ג בלבד.

+ תוכלי לעקוב אחר משלוח דואר רשום באתר דואר ישראל

.

משלוח החזרה/החלפה

במקרה שיש צורך בהחלפה/החזרה – קודם כל צרי אתנו קשר!
כך במקרה של החלפת מידה או דגם נוכל לעמוד על הדקויות ולדאוג להחלפה נכונה.
את הפריט ניתן לשלוח בדואר רשום אל כתובתינו.

Back To Top
Search